db easyNET, db powerNET - nowy numer telefonu wsparcia technicznego PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
niedziela, 06 lutego 2011 20:52

Czytaj więcej http://www.deutsche-bank-pbc.pl/

Szanowni Państwo, w trosce o Państwa komfort informujemy, iż w związku ze zmianami mającymi ułatwić Państwu kontakt telefoniczny z zespołem pomocy technicznej systemów db easyNET i db powerNET, ulega zmianie dotychczasowy numer telefonu, pod którym mogli Państwo uzyskać wsparcie techniczne w zakresie systemów online\'owych. Od dnia 18.11.2008. w celu uzyskania pomocy prosimy Państwa o kontakt pod ogólny numer Teleserwisu 0801181818 lub +48126258000 lub +48500919000. Dzwoniąc pod jeden z dostępnych numerów telefonicznych mają Państwo możliwość połączenia z zespołem pomocy technicznej na dwa sposoby. Pierwszy z nich polega na tym, iż po wysłuchaniu powitania na klawiaturze telefonu wybierają Państwo \"2\" - obsługa klienta indywidualnego, następnie znowu \"2\" - usługi bankowości elektronicznej i łączą się Państwo z konsultantem. Drugi sposób to wybranie przez Państwa po wysłuchaniu powitania opcji \"3\" - obsługa klienta firmowego, a następnie \"1\" - obsługa systemu easynet lub \"2\" - obsługa systemu powernet, po czym następuje połączenie z konsultantem. Jednocześnie informujemy, iż od dnia 18.11.2008. Państwa połączenia na dotychczasowy numer telefonu zespołu pomocy technicznej, czyli +48126182323, będą automatycznie przekierowywane na ogólny numer Teleserwisu. Całkowite wyłączenie dotychczasowego numeru telefonu nastąpi do końca bieżącego roku.